niedziela, 8 lutego 2015

PASZTET Z FASOLI I GRZYBÓW

Polubiłam pasztety roślinne za ich różnorodność smaków i łatwość w przygotowaniu. Dlatego ostatnio, raz w tygodniu, improwizuję i piekę pasztet inny niż poprzednie. Tym razem połączyłam fasolę Jaś z podgrzybkami i nutą świeżego imbiru. Pachnie świetnie! Udał mi się!


#PasztetFasolaGrzyb

Potrzebujesz:
*blender
*formę
*garnek
*piekarnik
*fasolę Jaś
*grzyby (podgrzybki mrożone albo suszone)
*masło
*jajko
*świeży imbir
*sos sojowy
*ocet winny
*majeranek
*sól
*pieprz
Gotujesz fasolę do miękkości i oddzielnie grzyby. 
Miksujesz fasolę z całym masłem i jajkiem. Przyprawiasz sosem sojowym, octem winnym, dużą ilością tartego imbiru, majeranku, soli i pieprzu. Pasztet lubi być pikantny przed pieczeniem! 
Do gładkiej masy dodajesz pokrojone drobno grzyby i mieszasz wszystko. 
Przekładasz do formy wysmarowanej masłem i pieczesz 40-50 min w 180stC.
Wyjmuj i krój po schłodzeniu. Ciepły jet pyszny, ale może się rozpadać :-P
Made with  in Warsaw



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz